Dance!!

Hej
nu har jag precis duschat, jag va och dansade idag. Det var sjukt kul!! Jag känner verkligen att jag utvecklas ino dansen, och nu handlar det inte bara om att dansa i rätt takt och göra steget perfekt nu handlar det mer om vad vi har för egna mål och att man ska kunna pusha sej själv.

Hittade en jättegullig bild på en tjej som jag träffade i sommras
 Så söt!! Det är kajsa som har tagit bilden(:

Tortyrredskap!

Idag har jag gått runt med dessa, rena tortyrredskap!! Jag tänker aldrig ha på mig klackar i skolan igen!

Nu ska jag gå och köpa glass, jag och några kompisar ska ha filmkväll. Vi ska kolla på låt den rätte komma in ... :s

SKriver kanske när jag kommer hem (:

How did this happen?

Här är lite fler bilder från min promenad:
God natt!

~Jag idag~

Hej!
Idag har jag studiedag, så jag har pluggat matte hela förmiddagen och hittat en del saker jag inte fattar som jag måste fråga min brorsa om hjälp. Jag tog en paus från matten och gick en promenad och fotade en massa(:

Jag gillar hur fokuset är på staketet

Jag lägger upp fler senare, men orkar inte kolla igenom alla nu.. jag tog över 200 bilder!

Snart ska jag åka in till stan, jag ska köpa ett par jeans. Sen har jag jazz!!:D Det är så skönt att dansa när man har mycket på hjärnan för då kan man bara släppa allt! Just nu är det väldigt mycket som snurrar runt i mitt huvud, skola och en massa annat. Så det ska bli skönt med 90 minuters dans och kunna slappna av!

prov, quiz, förhör, prov....

Hej idag är det plugg, plugg, och ännu mera plugg som gäller! Vi har spelling quiz på tisdag, so förhör på onsdag, spanskaprov på torsdag, bildförhör på torsdag och matteprov på fredag och vecka därpå har vi engelskaprov.. så jag kommer nog inte hinna blogga så mycket.
Jag hitter inte USB sladden till kameran så jag kan inte lägga upp några bilder.. men jag lägger upp massa från hela veckan när jag hittar den! :D

Yesterday:

Här får ni bilder från min fredagkväll som tillbringades vid Lillsjön med kompisar. Vi grillade korv och jag grillade asgoda sojakorvar (jag är inte vegeterian men gillar inte korv) och drack té och hade det jättemysigt!

Josefine♥

Malicka, hon körde på dunjacka:P♥

Lillsjön, fint såhär på håll men gå inte för nära..

Julia, haha!

Julia kastar vindruvor till Jossan

Josefine, Julia, Malicka och jag

Jag skulle tända, men det gick inte så bra..:P

Men tillslut lyckades vi(:

en bild säger mer än tusen ord..

Jossan, Julia, Malicka, jag och Jonna som ligger ner ♥♥♥
Noel och Mattias

Noel och Jossan

En otroligt mysig kväll!!(:

Fuck you

Hej jag orkar inte blogga lägger upp en låt som beskriver lite..

Varför gör du såhär?! Saknar dej..

Good night

Hej jag orkad inte skriva särskilt mycket på min uppsats, jag kände att jag inte vill trycka ur mej den och få ett dåligt reultat. Så jag hoppas att jag har mera inspiration imorn(:

Nu ska jagsbart gå och lägga mej för jag är sjukt trött!! Men vi hörs imorn(:

Bild från Ellen

Miss my bangs!!

Åhh jag sitter med en svenskauppsats, jag har suttit hela eftermiddagen och försöka få ner något på pappret men det går inte..
Man får skriva vad som helst, eller uppstatsen får handla om vad som helst.. hmm jag har börjat men jag är inte nöjd men jag fortsätter nog skriva och hoppas att den blir bättre(:

Imorn har vi orienteringsdag, det kommer nog att bli kul men jag hoppas att jag inte är så sjuk då så jag orkar! Vi ska vara på Kärsön, jag hittar ju inte precis där men jag har i alla fall varit där(:
Jag kollade lite i arkivet på mandrem, och hittade bilder från i våras. Åhh vad jag saknar min lugg och mitt mörka hår!! Funderar nästan på att slinga det igen.. men jag tror inte att jag kommer klippa lugg på ett tag. Hm vi får se(:

Oh, I miss!!

Bilder:

Nu måste jag springa ska träffa Alma, och vi ska segla!!!:D:D:D

Bilder från igår:

Nådde inte vattnet..:(

Glaaaad!!!!:D

Segling

Hej nu har jag kommit hem från en segling med Julia, vi hade jätteroligt! Vi komm inte så långt för det blåste knappt men det var roligt ändå (:

Nu är jag jättetrött så jag ska sätta mig och kolla på film,
Jag lägger upp bilder sen när Julia har för jag tog tyvärr inga..:(

Hörs senare!<3

I am a rolling wave without the motion

God morgon!!

Ni kanske undrar vad jag gör uppe såhär tidigt på en lördag.. Jag är ju fotbollstränare åt några små tjejer och den träningen börjar klockan nio (!) I alla fall, så jag gick upp men jag har ont i halsen och hosta så det blev inget av det..

Idag ska jag träffa Julia, men hon ska klippa sig så jag åker nog till hennes frisör först sen så ska vi hitta på något(:

Julias hypergulliga kattungar!!:)♥

Drottningholm med Amanda

Hej nu är jag hemma från Amanda, eller nej jag kom hem för typ en timme sen men min dator ville inte så bilder fick vänta.. Jag hade tyvärr inte med min kamera så det blir mobilbelder men det kanske blir bättre senare från Amanda.

Söt!

Vi åkte till drottningholm och tog en liten promenad där(:

Skolfoto

Nu har jag äntligen fått mina skolfoton!! Jag ser helt muppad ut på porträttbilden men klassfotot är okej men inte precis det bästa.. hah

Jag är typ omringad av killar i svart!! Haha jag sticker ut lite bland dom..

Oj.. dåliga bilder, dom får duga!!(:

Amanda!!

Hej nu ska jag träffa Amanada en gammal barndomsvän som jag inte träffar så ofta så det ska bli jätteroligt!!
Nu ska jag snart gå!! Hörs senare(:

You say I only hear what I want to

Hej idag när jag gick hem från skolan så hade det redan börjat bli mörkt!! Och ändå så var klockan bara halv tre, det kanske ät för att det är dåligt väder men ändå.. jag saknar sommaren!!
Åhh vad jag saknar värmen!♥

Nu ska jag gå och göra klart bildläxan som är tills imorn..

Uppsala

Hej.. hm dålig uppdatering.. Jaja nu skriver jag ju. Igår åkte jag till uppsala till några kompisar till mina föräldrar. Det var ganska roligt, vi sov där så jag kunde inte blogga :(
Outfit igår (mobilkamera..)

Inatt ska jag sitta hamnvakt men jag behöver bara sitta där till klockan tolv för jag har skola imorn så pappa får sitta efter det. Jag kommer nog sitta där nere och kolla på film:P så det kanske inte är så jobbigt..
Imorn har jag dans så jag hoppas att jag inte är jättetrött.

Jag måste verkligen shoppa!! Jag måste köpa Jeans, jeansleggins, linnen, en halsduk, skor och så vill jag köpa ett par hängslen från monki.. men jag behöver ju inte dom så jag får se(:
Jag vill ha dom röda!!

I only do it cause I love you

Hej idag har jag orienterat mej genom skogen :P Vi hade orientering på gympan, det var riktigt kul tycker jag fastän det inte gick särskilt bra.. Efter så åkte jag Jossan och Jonna till mej men först gick vi förbi preem och köpte två Ben & Jerry's (: Det var jättemysigt att bara sitta och snacka och njuta av den underbara glassen(:

Ikväll så ska jag och några kompisar basta och grilla och så jag vet inte riktigt vad.. men jag vet inte när jag kommer hem så kanske bloggar då(:
kram♥

Oh, look what I found!

Jag hittade två bilder från när vi var ute och seglade förra hösten. Vi låg på bullerö och det var en kille som sprang runt ock fotade en massa, några dagar senare så får jag ett sms om att jag och Dorothy var med i tidningen. Så han skrev tydligen en artikel för SvD så jag mejlade honom och bad honom skicka några

Det var den här bilden som var med i tidningen, jag som sitter upp och Dorothy som ligger ner (hahahah)
Ungefär tio minuter efter han tog denna bild så välte vi!! det var sjukt pinsamt, vi hade ju på oss jättemycket kläder så det gick knappt att simma.. men vi lyckades ta oss upp och paddla tillbaka till båten. Oj vad vi skrattade!

Jag och Dorothy (:♥

Look inside your tiny mind

Hej,
efer skolan så åkte jag och några kompisar till slussen och tog djurgårdsfärjan över till djurgården och gick till rosendals trädgård(:

Jossan, Maria och Julia (hahah kolla hennes min!!)

Jonna och Jossan

Jonna

Maria (hon hostar:P) och Jossan

En jättegullig liten fågel!!:D

Jag, Maria, Julia och Jonna <3

Deras butik är jättegullig!!(:

Jag hade dans idag så jag åkte till fridhemsplan men när jag kom in där så sa dom att min danslärare va sjuk men när jag endå var där så kunde jag få dansa med en annan grupp. Jag tänkte först vara duktig och gå hem och göra bildläxan men jag var så sjukt sugen på att dansa så det blev en lektion endå(: men jag hann inte vara med så länge eftersom den redan hade börjat.
Nu har jag gjort bildläxan (!!) det blev ju inte speciellt fint.. men men det får duga(:
Nu ska jag gå och lägga mej
Godnatt!!♥

Hejdå!

Hej idag har jag varit i skolan och haft massa lektioner de flesta var roliga(:
Efter så gick jag hem och gjorde lite läxor och nu har jag precis ätit middag och nu ska jag ut och springa. Jag tycker att det är skönare att springa när det är mörkt ute
I mina ramundberget byxor och min sälen tröja ^^
Ha en  bra kväll!!♥
Hejdå!

Det går en vind över vindens ängar

Hej idag träffade jag Dorothy. Det var jättekul, det var ett tag sen vi sågs. Jag har känt henne i åtta år nu. Jag tror inte att jag skrattat så mycket som jag gjorde idag sen jag seglade skuta i sommras..

Hon har precis köpt katt, Kurre heter han(: Visst är han söt!!

Älskar dej!!♥♥

God natt!!♥

~Jag idag~

Nu åker jag till D, hörs senare!♥

Grattis!!ッ

Idag fyller Maria och Julia år!! Grattis Grattis Grattis!!

Maria och Julia

Julia

Maria
Ha en asbra födelsedag!!♥

If you were a kiss I know I'd be a hug

Hej,
Jag idag så träffade jag en kompis vid T-centralen så gick vi ut på djurgården till Wasahamnen och gick på flytande båtmässan. Det var jättekul! Min pappa jobbar där nu så vi fick gå in gratis (:
Vi gick runt och kollade på alla båtar och gick på några, vi gick på flera jättestora katamaraner dom är så sjukt coola!! Vi gick också på Volvo ocean race båten Ericsson 4 Det var helt tomt inne i den, det enda som fanns var typ små hängkojer längs kanterna, det var asballt! :D

Ericsson 4, så jävla ball!!

Sen så gick vi till rosendals trädgård och åt lunch. Det är så otroligt mysigt där(: Det kommer defentivt bli fler besök där!
Jag kollade om man kunde praoa där, och han sa att jag skulle maila eller ringa en tjej.. jag gör nog det imorn eller på måndag (:

Rosendals trädgård (fast själva trädgården är jättestor)

Vi va hos grannarna och åt middag men jag häll på att somna så jag gick hem..
Nu ska jag gå och ta ut linserna det börjar kännas lite irriterat.
God natt!!<3

YLD

Hej
Förlåt för sjukt dålig uppdatering men jag har verkligen inte orkat.
Igår så hade vi Year level day det är typ som elevens val. Jag hade sports, först så skulle vi spela fotboll men vi orkade inte vänta till dom hade spelat klart så vi skulle gå och spela badminton men det slutade med att vi dansade med Bella och några andra åttor. Det var jättekul, vi dansade till Beat it Michael Jackson och det var så jävla snyggt!! Idag var det turneringar, jag hamnade i ett lag där jag inte kände nån.. det var en tjej från min parallel och en kille från min mattegrupp (fast jag har typ aldrig snackat med han) och så var det tre killar som går nian. På förmiddan körde vi fotboll, det gick väl sådär.. men vi kom inte till final :(
Sen på eftermiddan spelade vi floorball (innebandy, tror jag..) Det gick lite bättre för typ alla niorna va asbra, men jag sprang runt och försökte.. det såg nog väldigt roligt ut. Fast vi kom inte till final i floorball heller :(

Imorn ska jag till flytande båtmässan (: Det är en Swede star 370a där (en sån som vi har)
Det ska bli jättekul! Jag älskar båtar och segling(:

Kolla jag har glasögon!! Det känns som länge sen.. eftersom jag typ inte har använt dom på hela sommaren och nu använder jag linser.

Ha en bra kväll!(:

Vatten!!

Jag tror att jag har vätskebrist för jag får kramp i fötterna hela tiden, jag fick kramp i ryggen nyss också.. hm inte bra, jag har gympa hela dagen imorn.. jag ska gå och dricka en massa nu!!

Bild tagen från google

Blåbärs muffin...♥

Hej idag så slutade jag tidigt så några kompisar och jag åkte in till stan. Vi gick till muffin bakery och jag köpte en sjukt god blåbärsmuffin!!
De andra sprang runt och letade efter presenter och jag tror att alla hittade. Det är väldigt skönt att jag redan har köpt present, det är så otroligt svårt att köpa presenter!!
Efter så gick jag och hämtade min lillasyster och passade henne, jag gjorde värsta goda pastasalladen med jordgubbar i (:
Jag var också ute på en springtur, syrran fick cykla och jag sprang. Men när vi var på väg hem fick jag jätteont i magen, jag ville bara lägga mej ner på marken och skrika men jag tvingade mej själv att i alla fall gå sista biten och så när jag kom hem så gick det över efter några minuter så då körde jag lite styrka också.

kram♥

Synundersökning

Hej förlåt för dålig uppdatering men jag kunde inte logga in på blogg.se igår.. jag vet inte varför.
Igår hade jag min första dansklass(: Det var askul men åh så jobbigt! Jag har inte tränat mycket alls under sommaren så min kondition är inte på topp men roligt var det!! Jag har börjat på en ny kurs, MTV Jazz. Jag dansade jazz ett år när jag var yngre men sen har jag dansat street och ballett. Jag började ändå i nivå 3 för jag ville ha mer utmaning, och det gick jättebra(:
På fredag har jag nästa klass fast då är det street.

Idag var det en vanlig skoldag med ganska roliga lektioner. Efter skolan åkte jag till fridhemsplan och köpte presenter till Julia och Maria som fyller år på söndag, jag köpte även två ringar(: Sen så åkte jag till min optiker och hade en synundersökning och allt va bra(:
Nu har jag precis varit nere i båtklubben och hämtat mitt segel så att jag kan lämna det hos segelmakaren för jag har nämligen lyckats få en liten reva:(

Indiska 49:50 kr

HM 39:50 kr (!)

Nu ska jag gå duscha, kanske skriver innan jag går och lägger mej